March 31, 2022

"CORETAN DIRI"


 Assalamualaikum dan salam sejahtera, 

    Nama diberi Nordiana Ashikin Binti Rosli, nama panggilan saya terlalu banyak yaa hahahaha. Ada yang panggil 'Diana', 'Yana', 'Ekin', 'Dee', klu kat kampung pula semua orang panggil saya 'Along' bdk kampung biasanya memang ada nama panggilan tersendiri tak class guna nama betul hahahaha. Tapi nama panggilan yang biasa orang guna "Diana" dan "Yana". Pernah terfikir kenapa mak dengan abah bagi nama Diana, katanya dulu suka Princess Diana hahahahah. So yeah as semua boleh teka panggilan 'Along', yup saya anak sulung daripada tiga adik beradik. Tarikh lahir 14 Mac 2000 dan berusia 22 tahun. Negeri kelahiran, Negeri Darul Makmur. Semenang anak jati Temerloh, Pahang. Hobi saya entahlah hahahaha, biasa berubah ikut keadaan. Kadang-kadang suka tengok movie neflix, lepastu suka melukis, suka baking2 gitu, senang cerita suka jee semua asalkan ada benda baru yang saya belajar. So sampai sini jelaa dulu, ringkasan tentang saya. Thank you semua yang sudi baca, huhu. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410 MULTIMEDIA DALAM BAHASA [2022]

Senarai Tugasan BBM3410 2022 Minggu 2 Elemen Asas Grafik Infografik : Instagram Mesra Pengguna Akaun Instagram Minggu 3 Asas fotografi : Lon...